۹۴۸ پروژه از اولین دوره «من شهردارم» به اتمام رسید

مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد از اتمام ۹۴۸ پروژه از اوّلین دوره «من شهردارم» تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: عوامل متعددی در افزایش مشارکت قابل توجه شهروندان در دومین دوره «من شهردارم» مؤثر بوده‌اند که یکی از این عوامل، عملکرد قابل توجّه شهرداری تهران در اجرای پروژه‌های اوّلین دوره این طرح است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، محمد امیرآبادی در تشریح اجرای پروژه‌های منتخب مردمی در اوّلین دوره ابرپروژه «من شهردارم» گفت: از حدود هزار و ۴۰۰ پروژه منتخب مردم در این دوره، ۹۴۸ پروژه به اتمام رسیده و ۳۲۳ پروژه نیز فعال و الباقی هم در دست طراحی و عقد قرارداد است. در حال حاضر، پروژه‌های اوّلین دوره من شهردارم، بیش از ۶۸ درصد پیشرفت داشته و در بخش توسعه محلّی مناطق، شاهد پیشرفت حدود ۸۸ درصدی آن‌ها بوده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه تا پایان آذرماه، تنها ۸ پروژه توسعه محلّی آغاز نشده باقی مانده است، گفت: این موفقیت یکی از دلایل اثرگذار در اعتمادسازی و مشارکت شهروندان در دوّمین دوره «من شهردارم» است. تعداد پروژه‌های اتمام یافته اوّلین دوره طرح «من شهردارم» به زودی و در دی ماه از هزار پروژه عبور می‌کند و رکورد قابل توجّهی در این خصوص ثبت می‌شود.مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد درخصوص پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای شهرداری تهران در ۹ ماه نخست امسال، تصریح کرد: این پروژه‌ها نیز پیشرفت ۵۴ درصدی داشته است و نسبت ثبت صورت وضعیت به ۴۰ درصد رسیده است.

امیرآبادی در خصوص عملکرد واحدهای اجرایی شهرداری تهران در ۹ ماه ابتدایی سال افزود: مناطق ۱۳، ۲۱ و ۱۸ بیشترین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سرمایه‌ای را بین مناطق به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در بازه یک ماهه آذرماه، مناطق ۱۶، ۳ و ۱۹ بیشترین پیشرفت را داشته‌اند. بین معاونت‌ها نیز معاونت شهرسازی و معماری با صدور پروانه مربوط به پروژه‌های «نهضت مسکن»، پیشرفت قابل توجّهی را در آذرماه به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 47322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =