افزایش حقوق، مزایا و طبقه‌بندی مشاغل پاکبانان انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: واکسیناسیون پنج هزار نفر از پاکبانان و کارگران خدمات شهری شهرداری تهران برای مقابله با ویروس آنفلوانزا انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر، طرح واکسیناسیون آنفلوانزای پاکبانان و کارگران خدمات شهری شهرداری تهران، امروز -یازدهم دی‌ماه ۱۴۰۲- با حضور محمد رئیس‌زاده رئیس‌ سازمان نظام‌پزشکی کشور، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت و محیط‌ زیست شهرداری تهران، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و امیر حاجی نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم به میزبانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران آغاز شد.

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: طرح واکسیناسیون و پیشگیری از آنفلوانزا برای پاکبانان با زحمات شرکت شهر سالم شهرداری تهران آغاز شد. امروز در مرحله اول ۲۰۰ نفر از پاکبانان منطقه ۱۹ و ۲۰ و تعدادی از پاکبان‌هایی که در منطقه کهریزک، آرادکوه (مجتمع پردازش و دفن زباله) مشغول هستند، واکسینه شدند.


وی افزود: حدود پنج هزار دوز واکسن آنفلوانزا در مرحله اول توسط شرکت شهر سالم شهرداری تهران آماده شده است و در پایان مرحله اول حدود ۵ هزار نفر از پاکبانان شهر تهران واکسن آنفلوانزا دریافت خواهند کرد.


رضا محمدی ادامه داد: در بحث درمانگاه‌های پزشکی توافقی با مدیرعامل شرکت شهر سالم شده است تا پاکبان‌ها به همراه خانواده  آنها از خدمات رایگان پزشکی درمانگاه‌های شرکت شهر سالم بهره‌مند شوند.


مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: در بحث بسته خرسندساز نیز طبق صحبت‌هایی که با معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران شده است، پاکبان‌ها از بیشترین آیتم‌های این بسته بهره‌مند خواهند شد.


محمدی با اشاره به اینکه بحث افزایش حقوق و مزایای پاکبانان و همچنین موضوع طبقه‌بندی مشاغل به‌صورت جدی دنبال می‌شود، گفت: در قراردادهای جدید افزایش حقوق لحاظ خواهد شد. به طوری که حقوق و مزایای پاکبانان به شکل قانونی پرداخت خواهد شد. به همین منظور با همه پاکبانان قرارداد بسته می‌شود و بحث اضافه‌کاری آنها نیز مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/

۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 47431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =