سه طرح ویژه شرکت شهر سالم برای سلامت کارگران پسماند

مدیرعامل شرکت شهر سالم در جمع کارگران پسماند از واکسیناسیون آنفولانزا، خدمات رایگان در درمانگاه‌های این شرکت و راه‌اندازی یک مرکز جدید در محل سازمان مدیریت پسماند برای کارگران به عنوان طرح‌های ویژه شرکت شهر سالم ویژه سلامت کارگران پسماند نام برد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، آیین افتتاح طرح واکسیناسیون آنفولانزا برای کارگران پسماند با حضور مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، محمد رئیس‌زاده رئیس سازمان نظام پزشکی و هیئت مدیره شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰، نمایندگانی از دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران و جمع دیگری از مدیران شهری و کارگران پسماند برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیرعامل شرکت شهر سالم طی سخنانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و امنیت، به پیش‌بینی دور دوم شیوع ویروس آنفولانزا طی هفته‌های آتی اشاره کرد و گفت: بر این اساس با هماهنگی و مشورت با دانشگاه‌های علوم پزشکی، مقرر شد واکسیناسیون در دستور کار قرار گیرد که در فاز نخست، با توجه به ویژگی‌های شغلی پاکبان‌ها، این گروه در اولویت قرار گرفت.

امیر نورمحمدی افزود: طی تفاهمی که با سازمان پسماند انجام شد، سه طرح برای سلامت کارگران در دستور کار قرارگرفت که نخستین آن واکسیناسیون آنفولانزا بود. طرح دیگر امکان استفاده کارگران از درمانگاه‌های شرکت شهر سالم به ویژه پنج درمانگاه منتخب است که در همه بخش‌ها برای کارگران رایگان خواهد بود و طرح سوم راه‌اندازی یک مرکز بهداشتی و درمانی در محل سازمان پسماند و استقرار آمبولانس خواهد بود که انشااله با ادامه همکاری‌ها این پروژه‌ها نیز به زودی اجرایی شود.

وی افزود: سیاست ما نگاه ویژه به سمت پاکبان‌ها و دیگر اقشار آسیب‌پذیر شهرداری تهران است و امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام‌های موثر دیگری نیز برداریم.در پایان آیین افتتاح طرح واکسیناسیون آنفولانزای کارگران پسماند ضمن امضاء لوح یادبود و تقدیر از میراعلا نعمتی به عنوان کارگر سفیر معنویت از سوی میهمانان، به کارگران حاضر در مراسم، واکسن تزریق شد.

انتهای پیام/

۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 47496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =