شهردار منطقه۸ دستورالعمل‌ اجرایی رفع سدمعبر وانتی‌ها و مشاغل مزاحم را از دستگاه قضا خواستار شد

در نشست هم اندیشی تیم مدیریت شهری منطقه۸ با سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۸ تهران، دستورالعمل‌ اجرایی قضایی در برخورد با خودروهای وانتی و مشاغل مزاحم سطح منطقه، پیشنهاد و بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ در نشست هم اندیشی تیم مدیریت شهری منطقه۸ با سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۸ تهران، دستورالعمل‌ اجرایی قضایی در برخورد با خودروهای وانتی و مشاغل مزاحم سطح منطقه، پیشنهاد و بررسی شد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه در دیدار با علیرضا بهشتی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۸، ایجاد سد معبر و اشغال فضاها و استفاده غیرمجاز از آن‌ها را مزاحمت و تجاوز به حقوق عمومی دانست و گفت: برطرف کردن سد معبر وانتی‌ها و دستفروشان در محورهای پرتردد، از درخواست‌های پرتکرار شهروندان منطقه است، براین اساس این امر دراولویت اقدامات شهرداری قرار دارد و رفع چالش ها برای اجرای قانون، الزامی است.

 شهردار منطقه ۸ با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع سد معبر وانتی‌های مزاحم در سطح منطقه۸ تصریح کرد: از ابتدای سال و با توجه به نارضایتی شهروندان و آلودگی بصری در معابر، با مشارکت پلیس راهور به خودروهای وانتی مزاحم تذکر داده شد و با هماهنگی های انجام شده تعداد ۳۰ دستگاه وانتی در خیابان‌های دماوند ضلع جنوب، پل فتاحی، بخت آزاد، مدنی، حاج صادقی و کیاشمشکی جمع آوری شد و برای ادامه داشتن این خدمت شهری و درخواست‌ شهروندی، مدیریت شهری منطقه نیازمند دستورات العمل‌های قضایی قابل اجرا است.

گفتنی است؛ رفع چالش حقوقی و همکاری قضایی جهت رفع سد معبر وانتی های مزاحم در سطح منطقه به ویژه درناحیه۳ و مشاغل شبانه مزاحم خیابان دماوند و رسالت و... از جمله موضوعات مطرح شده ازسوی شهردار منطقه با سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۸ بود.

انتهای پیام/

۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 48129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =