تکمیل پروژه های عمرانی در حال ساخت از اولویت های مدیریت شهری در منطقه ۲۲ است

شهردار منطقه ۲۲ تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، توجه ویژه به ارتقا زیرساخت‌های گوناگون شهری از محورهای مهم و اولویت‌دار مدیریت شهری این منطقه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی گفت: برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی شهری و تحقق رویکرد افزایش سرانه‌های اجتماعی، فرهنگی و درمانی در منطقه ۲۲، تلاش و از همه ظرفیت‌ها و امکانات جهت حل و فصل مشکلات موجود در روند اجرایی و به نتیجه رساندن حداکثری پروژه‌های در حال ساخت منطقه استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: اقدامات عمرانی مناسبی در منطقه ۲۲ در حال اجرا است که بهره برداری از این پروژه ها موجب خدمات رسانی مطلوبی در این منطقه به شهروندان خواهد شد.
شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: حجم قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام در این منطقه مربوط به پروژه های راه سازی است و در نظر داریم پروژه های نیمه تمام را هر چه زودتر مورد بهره برداری قرار دهیم تا پروژه‌های جدید مورد اجرا قرار گیرد.

همچنین ایمان گودرزی شهردار ناحیه یک منطقه ۲۲ اظهار کرد: اتخاذ تدابیر لازم برای رفع مشکلات و موانع احتمالی پروژه‌ها و نیز تاکید بر شتاب بیشتر در اجرای باکیفیت‌تر و مطلوب پروژه‌ها طبق برنامه زمانبندی شده از جمله مسائل مورد نظر در بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت در منطقه است‌.
وی افزود: این امر می تواند علاوه بر افزایش دقت و کیفیت در اجرای پروژه‌ها، زمینه ساز تسریع در روند تکمیل آنها نیز باشد.

انتهای پیام/

۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 50431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =