پذیرش ۲۴ ساعته بانوان آسیب دیده اجتماعی در مددسرای آفتاب نیلوفری

در پی کاهش دمای هوا و برودت هوا، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از گشت‌زنی‌های ویژه گشت‌های حامی شهر جهت جمع‌آوری و انتقال بانوان آسیب‌دیده اجتماعی به مددسرای آفتاب نیلوفری در بوستان چیتگر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی اظهار کرد: از چهار مددسرای بانوان شهر تهران مددسرا آفتاب نیلوفری به عنوان یکی از مددسرای مهم تهران است که در بوستان جنگلی چیتگر واقع شده و ساماندهی زنان آسیب دیده و در معرض آسیب که سرپناهی ندارند در پهنه غربی تهران همزمان با سرمای هوا و انتقال این افراد به این مددسرا به صورت شبانه روزی در منطقه ۲۲ انجام می شود.

وی با بیان اینکه این خدمات با همکاری سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در روزهای سرد سال به اجرا در می آید، گفت: پذیرش زنان آسیب دیده در مددسرای آفتاب نیلوفری به شکل ۲۴ ساعته صورت می گیرد تا این افراد از سرما در بمانند.

خداوردی عنوان کرد: گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی (طرح حامی شهر) از ساعت ۲۱ الی ۵ صبح در سطح منطقه۲۲ و از ابتدای آذرماه سال جاری تا پایان سال با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی با اختصاص یک واحد خودروی وَن، مددکار اجتماعی و ضابط قضایی اقدام به گشت زنی در معابر محدوده منطقه برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 50512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =