سومین نیروگاه خورشیدی منطقه ۱۷ آماده افتتاح

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث سومین نیروگاه در منطقه، گفت: نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی منطقه ۱۷ احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه ضمن تاکید براهمیت بهره مندی از پنل های خورشیدی در زمینه حفظ محیط زیست گفت: احداث نیروگاه های خورشیدی در راستای اهداف کلان مدیریت شهری و برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران می تواند گامی موثر و امید بخش جهت توسعه انرژی های تجدید پذیر و کاهش تخریب های محیط زیست شهری قلمداد شود.

سیفی با اشاره به احداث نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی در منطقه ۱۷، تصریح کرد : از جمله مهمترین اهداف این پروژه ، تامین انرژی پاک و پایدار و بخشی از برق مصرفی ساختمان های شهرداری منطقه و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار داشت: نیروگاه خورشیدی ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک به عنوان سومین نیروگاه در منطقه ۱۷ وارد مدار می شود که امید است در سال آتی با توجه به پتانسیل شناسایی شده، ۱۰ کیلووات به مجموع ظرفیت پنل های خورشیدی منطقه اضافه کرده و بتوانیم گامی بزرگ و موثر در حفاظت از محیط زیست برداریم .

انتهای پبام/

۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
کد خبر: 50597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =