مناسب‌سازی معابر منتهی به منازل مسکونی معلولان و جانبازان در منطقه۱۳

همزمان با اجرای پروژه‌های پایلوت مناسب‌سازی منطقه ۱۳، مناسب‌سازی معابر منتهی به منازل معلولین و جانبازان در ناحیه۲ اجرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، قاسم محبی، شهردار ناحیه ۲ منطقه ۱۳ با بیان اینکه بهسازی ورودی و معابر منتهی به محل سکونت جانبازان و افراد دارای معلولیت در اولویت شهرداری ناحیه ۲ قرار گرفته است، گفت: با شناسایی آدرس منازل افراد دارای معلولیت جسمی- حرکتی ناحیه و زیر نظر کمیته مناسب سازی شهرداری منطقه ۱۳، معابر دارای اولویت و منتهی به آدرس های مذکور انتخاب تا عملیات مناسب سازی برای آن ها انجام می شود، بدین ترتیب تعدادی از معابر مشرف به منازل این عزیزان دسترس پذیر شده است.

وی افزود: همچنین، ورودی میدان میوه و تره بار محله دهقان برای تردد آسان سالمندان و معلولان در ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۱۳ مناسب سازی شد.

شهردار ناحیه ۲ منطقه ۱۳ اظهار داشت: در راستای استقبال از نوروز ۱۴۰۳، کلیه المان های پارکی بوستان های ناحیه ۲ منطقه رنگ امیزی شد.

قاسم محبی خاطر نشان کرد: کلاس آموزشی عملیات باندینگ جهت آموزش کارشناسان و کارگران و اجرای باندینگ به منظور کنترل و مبارزه با آفات برگزار شده است.

انتهای پیام/

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 51071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =