مقبره شهدای گمنام منطقه۱۳ ساماندهی شد

همزمان با طرح پنجشنبه‌های نگهداشت شهر، مقبره شهدای گمنام منطقه۱۳، میدان مهتدی و بزرگراه شهید دوران با فعالیت گروه‌های معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۳ پاکسازی و زیباسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مهدی رضائی مالیدره، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ گفت: همزمان با سومین پنجشنبه اسفند ماه و با توجه به ایام پایانی سال، اکیپ های کارگری معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ با همکاری نواحی چهارگانه اقدام به پاکسازی، زیباسازی و ساماندهی مقبره شهدای گمنام واقع در میدان مهتدی بزرگراه شهید دوران کردند.

وی افزود: در این طرح، ضمن رفت و روب معابر به مساحت ۳ هزار متر مربع و شستشوی مخازن و زیر مخزنی ها، ۲ هزار و ۴۰۰ متر از جداول محدوده مقبره شهدای گمنام رنگ آمیزی شده است.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳، حدود ۹۵ المان شهری شستشو و ۳ هزار متر از باغچه ها کند و کوب و بهزارعی شد و ۳۰۰ متر طول، لایروبی انهار و کاشت تعدادی نهال از دیگر اقدامات انجام شده در این محدوده بود.

رضائی به اجرای طرح نگهداشت شهر در محور های منتخب نواحی چهارگانه مورخ ۱۶ اسفند اشاره کرد و یادآور شد: در این طرح، ۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع رفت و روب معبر و باغچه ها، ۸۹۰ متر طول لایروبی انهار روباز و روبسته، شستشوی ۱۱۰ مورد المان های شهری و مخزن زباله مخزن زباله و ۲۰۰ متر مربع به زراعی فضای سبز انجام شد.

انتهای پیام/

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
کد خبر: 51130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =