۲ ایستگاه مترو در منطقه ۵ افتتاح شد

با حضور شهردار منطقه ۵، ایستگاه‌های مترو آیت اله کاشانی و شهدای کن و دو دسترسی ایستگاه شهران و شهر زیبا واقع در خط ۶ مترو افتتاح شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در یکی دیگر از پویش های امید و افتخار، دو ایستگاه مترو آیت اله کاشانی و شهدای کن و دو دسترسی ایستگاه های شهرزیبا و شهران، با حضور خانواده شهیدان علی اکبر سجادی و مرتضی عسگری افتتاح شد.

در این رویداد گودرزی شهردار منطقه ضمن اشاره به افتتاح ۵ ایستگاه و ۴ دسترسی ایستگاه در منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲، گفت: اولویت اول شورای شهر و شهرداری تهران موضوع ترافیک و گسترش حمل و نقل عمومی در جهت کمک به زندگی بهتر شهروندان است. برنامه شهرداری در جهت کاهش مسافرت های درون شهری، هوشمند سازی است و اپلیکیشن شهرزاد نیز به همین منظور طراحی شده است. بنای شهرداری بر این است که کارهای اداری شهروندان از طریق هوشمندسازی بدون معطلی انجام شود.

گودرزی در ادامه با اشاره به برنامه شهرداری برای اصلاح ایستگاه های تاکسیرانی و اتوبوسرانی، از افزایش ناوگان تاکسی و اتوبوس ظرف چند ماه آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با گسترش ایستگاه های مترو و قطارها، در وقت و هزینه شهروندان مدیریت بهتری صورت می گیرد.

در پایان این رویداد شهردار منطقه ۵ با حضور در جمع اهالی محله سازمان برنامه شمالی، به صحبت ها، درخواست و انتقادات شهروندان گوش سپرد و دستورات لازم را درباره رفع این مشکلات صادر کرد.

انتهای پیام/

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 51612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =