عزاداران علوی در روز طبیعت نماز خود را به جماعت اقامه کردند

همزمان با روز طبیعت، نماز ظهر و عصر با حضور انبوه روزه‌داران و عاشقان مولی متقیان حضرت علی (ع) در میدان طبیعت در شهرک امید دژبان به جماعت اقامه شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، خداوردی گفت: نماز جماعت روز شهادت حضرت علی(ع) با همکاری ناحیه ۶ منطقه و با هدف توامان حفظ ارزش‌های اسلامی و ایرانی و توجه همزمانی بهار قرآن با بهار طبیعت برگزار شد و این برنامه با استقبال روزه داران شریف و مومن که همیشه با آگاهی و بصیرت کامل ارادت قلبی خود را به اهل بیت عصمت و طهارت بیان می کنند، انجام شد.

وی افزود: به دلیل تقارن نوروز و ماه رمضان و وجود بوستان‌های بسیار زیاد در منطقه، همواره میزبان گردشگران و خانواده ها از اقصی نقاط پایتخت بودیم و امسال نیز بوستان های این منطقه فضای معنوی به خود گرفته و با رویکرد حفظ معنویت ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان و هموطنان عزیز بود.

خداوردی بیان کرد: انجام فریضه نماز جماعت ظهر و عصر، نماز جماعت مغرب و عشا، افطاری ساده و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی دیگر در بوستان های منتخب منطقه دستور کار قرار گرفت و بطور ویژه میزبان گردشگران و شهروندان عزیز روزه دار بودیم.

انتهای پیام/

۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
کد خبر: 52185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =