از نصب و مرمت دریچه‌ها تا همسطح‌سازی پیاده‌رو

سرپرست شهرداری ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر، گفت: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و رضایت شهروندی، عملیات نصب و مرمت دریچه درخیابان شهسوار شمالی و همسطح‌سازی پیاده‌رو خیابان عبید زاکانی با تلاش عوامل اجرایی ۱۳۷ ناحیه سه انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقخ ۱۷، علی الهوردیان سرپرست شهرداری ناحیه ۳ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک فرارسیدن عیدسعید فطر، به مهم ترین اقداماتی که طی روزهای اخیر در سطح این ناحیه انجام شده، اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شب های قدر را پشت سر گذاشتیم، ویژه برنامه های فرهنگی در سطح این ناحیه انجام شد، همچنین اقداماتی همچون توزیع ارزاق به بانوان سرپرست خانوار و معلولان، احیاء کودکانه طبق شیوه نامه آموزی و اهداء جوایز متنوع به کودکان جهت تشویق و حضور در برنامه های مذهبی انجام شد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که به طور مستمر در سطح ناحیه انجام می شود، اجرای طرح نگهداشت شهر با بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی است که این طرح در خیابان‌ عبیدزاکانی، شهسوارجنوبی و شمالی خیابان ابوذر و فرعی ها انجام شد؛ در این طرح، نسبت به شستشوی معابر فرعی و اصلی و باغچه‌ها، نظافت، لایروبی و کانیو تراشی انهار، شستشو و مخزن تراشی و گندزدایی کامل مخازن و زیرمخازن، شستشوی علائم ترافیکی، طعمه‌گذاری جانوران موذی، پوسترکنی، کندکوب درختان انجام شد.

سرپرست شهرداری ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۷، با اشاره به نصب و مرمت دریچه ها، اظهار کرد: درراستای خدمات رسانی به شهروندان و رضایت شهروندی، عملیات نصب و مرمت دریچه درخیابان شهسوارشمالی و همسطح سازی پیاده رو خیابان عبید زاکانی با تلاش عوامل اجرایی ۱۳۷ ناحیه سه انجام شد.

الهوردیان گفت: به منظور پاکیزگی ونظافت سطح ناحیه عملیات لایروبی و رسوب زدایی انهار روباز و روبسته جهت مدیریت بهتر آب های سطحی با تلاش عوامل حوزه خدمات شهری انجام شد. همچنین عملیات نظافت و شستشوی المان های ترافیکی بزرگراه های شهید نواب صفوی و شهید چراغی انجام شد.

وی تصریح کرد: طی روزهای اخیر عملیات شستشوی معابر فرعی و اصلی و باغچه‌ها، نظافت، لایروبی و کانیو تراشی انهار در سطح ناحیه انجام شده است. همچنین جهت تأمین حس امنیت و آسایش روانی شهروندان،عملیات تجهیز، تعمیر وراه اندازی آب نمای بوستان های دارالشهدا، ساحل، جهاد، سارنگ وگل آگین انجام شد.

انتهای پیام/

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 52577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =