رنگ‌آمیزی ۳۵ هزار متر طول از جداول بزرگراه شهید یاسینی 

به منظور افزایش نظم ترافیکی و زیبایی بصری، ۳۵ هزار متر طول از جداول بزرگراه شهید یاسینی رنگ‌آمیزی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تردد حجم بالای تردد خودرو از بزرگراه شهید یاسینی به عنوان مبادی شرق تهران و ضرورت رسیدگی به این بزرگراه گفت: در این راستا و برای ساماندهی بزرگراه شهید یاسینی، رنگ آمیزی جداول و نیوجرسی های حاشیه این بزرگراه و رمپ و لوپ ها به متراژ ۳۵ هزار مترطول عملیاتی شد و  در ادامه، جداول رفیوژ وسط این بزرگراه نیز رنگ آمیزی و نوسازی می شود.

وی افزود: در راستای ایجاد آراستگی بصری و رسیدگی به چهره ظاهری بزرگراه، کار رنگ آمیزی جداول در طول مسیر اصلی و رمپ و لوپ  به رنگ سفید و فیروزه ای به صورت دو طرفه انجام  شده است.  

شهردار منطقه ۱۳ به اجرای مستمر طرح نگهداشت با فعالیت کارگران خدمات شهری در بزرگراه شهید یاسینی اشاره کرد و افزود: در این طرح، نظافت معابر، لایروبی انهار وکانیو، شستشوی جداول و المان های ترافیکی و نظافت معابر اجرائی می شود.  

وی اظهار داشت: همزمان با طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در پایتخت و بازدید مستمر گشت فوریت های خدمات اجتماعی منطقه، کارتن خواب ها و معتادان در این محور جمع آوری و به مراکز ذیصلاح معرفی می شوند.  

محمد هادی علی احمدی یادآور شد: به همت واحد ترافیک ناحیه ۴ و با همکاری حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳، عملیات رنگ آمیزی جناغی های بزرگراه شهید یاسینی  و مرمت و نصب گاردریل اجرایی شد.  
انتهای پیام/

۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 52667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =