نفس‌های تازه شهر در بوستان شهید حججی گرد هم آمدند

شهردار منطقه ۱۱ گفت: اختتامیه مراسم متمرکز «نفس‌های تازه شهر» با حضور مادران و نوزادان تازه متولدشده منطقه ۱۱ در بوستان شهید حججی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، صبح امروز، دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه، اختتامیه مراسم «نفس‌های تازه شهر» با حضور حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، برخی مدیران ارشد شهری و جمعی از شهروندان در بوستان شهید حججی منطقه ۱۱ برگزار شد.

سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر و با اشاره به لزوم احیای طبیعت و ترویج فرهنگ درختکاری و تکریم نوزادان به عنوان یک نوشهروند گفت: پویش نفس‌های تازه شهر با رویکرد زیست‌محیطی ‌و تحکیم بنیان مقدس خانواده، امسال نیز برای سومین سال متوالی اجرا شد و بازخورد خوبی میان شهروندان منطقه ایجاد کرد.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دراین‌باره توضیح داد: پویش نفس‌های تازه شهر از اسفندماه سال گذشته، هم‌زمان با هفته درختکاری آغاز شد و در این پویش، متولدین بازه زمانی دی‌ماه ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ۱۴۰۳، طبق اطلاعات احصاشده از سطح محلات شناسایی شدند و در بانک اطلاعاتی این پویش به ثبت رسیدند.

گفتنی است در اختتامیه مراسم نفس‌های تازه شهر ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجرای گروه سرود، دف‌نوازی، مسابقه خاطره‌نویسی مادران، مسابقه فرهنگی، سخنرانی پزشک متخصص کودکان در مورد فواید تغذیه با شیر مادر و...، سنت ارزشمند و اصیل ایرانی با عنوان مراسم گل‌ریزان و غلتان با گل‌های تازه محمدی، ویژه همه نوزادان حاضر در مراسم انجام شد.

در این مراسم همچنین بیش از ۵۰ اصله نهال میوه به همراه qrکد با حضور مادران و نوزادان به یمن قدوم مبارک این نفس‌های تازه در بوستان شهید حججی به یادگار کاشته و در پایان، هدایایی به رسم یادبود به مادران و فرزندان اهدا شد.

انتهای پیام/

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 53598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =