انتشار اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، اظهار کرد: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی افزود: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می کنند. واگذاری این املاک در دوره های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

صادقی تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 53642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =