تامین روشنایی یک و نیم کیلومتر از بزرگراه امام رضا(ع)

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ از تامین روشنایی یک و نیم کیلومتر از بزرگراه امام رضا(ع) حدفاصل بازار گل و سه راه سیمان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی به تصادفات مکرر جرحی و فوتی رانندگان و شهروندان به دلیل فقدان روشنایی بخشی از محدوده بزرگراه امام رضا(ع) در حدفاصل بازار گل و سه راه سیمان اشاره کرد و گفت: به همین منظور جلسات متعددی با حضور شهرداری منطقه ۱۵، اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، دادسرای عمومی انقلاب ناحیه ۱۴ تهران، پلیس راهور منطقه ۱۵، شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با هدف تکمیل پروژه روشنایی این محور برگزار شد.

او با اشاره به اینکه تامین روشنایی معابر از وظایف شهرداری محسوب نمی شود افزود: به دلیل تقاضای شهروندان و جلوگیری از تلفات جانی رانندگان و شهروندان ، پیگیری این موضوع توسط شهرداری منطقه۱۵ در دستور کار قرار گرفت و معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه با همکاری شرکت توزیع برق استان تهران روند اجرای این پروژه تسریع یافت.

روحانی ادامه داد: به همین سبب  حفاری، فونداسیون، خرید ۴۵ پایه روشنایی انجام و تیرهای چراغ برق به فاصله های ۳۰متری نصب و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 53647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =