افزایش نظارت نواحی بر کیفیت خدمت رسانی و نگهداشت شهر در منطقه ۱۹

وضعیت نگهداشت شهر در حوزه فنی و عمرانی منطقه ۱۹ به تفکیک نواحی پنجگانه با حضور معاون نظارت بر امور اجرایی اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران، هیئت همراه، معاون فنی و عمران منطقه، شهرداران نواحی و مدیران شهری بازدید و بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، وحید مصری معاون نظارت بر امور اجرایی اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران از وضعیت پروژه های نگهداشت در حوزه آسفالت، دریچه، جدول و پیاده راه در معابر بازدید و رهنمودهایی در راستای تسریح در اجرا و تکمیل پروژه ها ارائه کرد.

وی خواستار افزایش نظارت شهرداران و کارشناسان عمران نواحی به منظور ارتقای خدمت رسانی و نگهداشت شهر شد و بر پیگیری چگونگی اجرا، زمانبندی اتمام و کیفی سازی پروژه ها تاکید کرد.

این مسئول همچنین بر پیگیری و رسیدگی با قید فوریت به پیام های عمرانی ۱۳۷ پلاس تأکید کرد.

شایان ذکر است بعد از این بازدید جلسه هم اندیشی، پایش و ارزیابی عملکرد نگهداشت نواحی بررسی و رهنمودها و نکات ارزنده ای برای بهبود عملکرد ها ارائه شد.

براساس این گزارش مدیران معاونت نظارت بر امور اجرایی اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی با همراهی شهرداران نواحی پنجگانه از وضعیت آسفالت معابر بلوار شقایق میدان خلازیر، خیابان براداران شهید شکری، پارکینگ غربی و شمالی حرم امام (ره)، خیابان میعاد شمالی، جاده امام زاده سه برادران، عملیات پیاده روسازی در مقابل دانشگاه یادگار، خیابان های نیایش شمالی، مهران، مکتب العباس و پونه و وضعیت تبدیل نهر به کانیو و اجرای جدول در کوچه های لقمان جنوبی و خیابان شهید لطیفی بازدید کردند.

انتهای پیام /

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 53658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =