تعامل دوسویه بین معتمدین محلات و مدیریت شهری در منطقه ۱۶

عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست مشورتی معتمدین محلات شهر تهران در منطقه ۱۶ ضمن تقدیر از حضور و نقش ارزشمند معتمدین در شناسایی نیازها و موضوعات قابل پیگیری گفت: معتمدین محلات مسائل و معضلات را در مقیاس محلی رصد و به مدیریت شهری منتقل می‌کنند.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، این نشست با حضور رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه، معاونین و جمعی از مدیران منطقه با حضور معتمدین محلات برگزار شد.
حجت الاسلام آقامیری، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران بر تعامل دوسویه بین معتمدین محلات و مدیریت شهری تأکید کرد.
وی با اشاره به برگزاری تشکیل اولین جلسه معتمدین محلات در این هفته در ۳۵۲ محله شهر تهران به طور همزمان ، این نشست ها را فرصتی مغتنم برای آشنایی با یکدیگر و تبادل پیرامون چالش ها و فرصت های موجود در هر محله، انتخاب ارکان هیات امنا، تعیین اولویت ها و برنامه ریزی های آتی در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی، ایجاد هم افزایی و همکاری بین اعضای هیات امنا و ساکنین محلات و سایر نهادهای مربوطه خواهد بود. در پایان بر تشکیل جلسات هفتگی در سراهای محلات تأکید داشت.

در این جلسه پس از ارائه گزارش جامعِ "سالاری پور " شهردار منطقه۱۶ از پروژه احداثی ، توسعه محلی در سال جاری ، هر یک از نمایندگان و معتمدین محلات منطقه نیز بنا به موضوعات مطروحه به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان موضوعات دسته بندی و جهت اقدام در دستور کار مدیران شهری منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 53733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =