آغاز دومین دوره جشنواره ورزشی بهشت/ ثبت نام مسابقات دارت تا ۱۶ اردیبهشت

دومین دوره جشنواره ورزشی بهشت با برگزاری مسابقات دارت ویژه بانوان و آقایان از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، در استمرار برنامه های دومین جشنواره ورزشی بهشت، ویژه کارکنان شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳، به اطلاع می رساند؛ اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی در نظر دارد، در راستای ارتقاء سلامت و ایجاد رقابتی سازنده، مسابقات دارت، ویژه کارکنان محترم کلیه واحدهای شهرداری تهران را در دو بخش بانوان وآقایان برگزار نماید. لذا از علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات دعوت می شود، تا پس از مطالعه دستورالعمل اتوماسیونی ارسال شده، با مراجعه به واحد رفاهی محل خدمت خود، اقدام به ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است مدیران رفاهی واحد های تابعه، لازم است حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ فهرست مشخصات متقاضیان را در قالب فایل اکسل به این اداره کل ارسال نمایند. 

جوایز مسابقات در هر بخش ( آقایان و بانوان) - مقام اول : ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال - مقام دوم : ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال -مقام سوم : ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال - تاریخ برگزاری مسابقات: - رده بانوان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه - رده آقایان روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ -مکان برگزاری مسابقات: میدان راه آهن، خیابان شوش، خیابان مرسلی، بوستان مادر، کوچه مترو نوبهار، مجموعه ورزشی شهید جاویدالاثر ذوالفقاری.

لازم بذکر است قوانین برگزاری مسابقات به شرح ذیل می باشد: ۱- با عنایت به لزوم پیگیری ثبت نام و پذیرش نهایی، از شرکت کنندگان تقاضا می شود، در بدو ورود، حضورشان را به مسئول برگزاری و یا داور مسابقه اعلام نمایند. زمان ثبت نام نهایی و پذیرش: ساعت ۸:۳۰ الی۰۹:۰۰ صبح روز برگزاری مسابقات می باشد. ۲- مسئولیت هماهنگی در خصوص مأموریت ساعتی، داشتن بیمه ورزشی، ایاب و ذهاب و پذیرایی برعهده واحد اعزام کننده می باشد. ۳- مسئولیت عودت تیرهای تحویلی به داور مسابقه ، به عهده شرکت کنندگان می باشد. ۴- به منظور ایجاد رقابت عادلانه و انگیزه، تمامی شرکت کنندگان در یک دسته و با شرایط مساوی در مسابقات شرکت داده می شوند.

انتهای پیام/

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 53757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =