۲۰ هزار متر مربع از آسفالت معابر منطقه ۱۹ نونوار شد

سرپرست شهردای منطقه ۱۹ از اجرای عملیات پخش آسفالت ۳ هزار و ۷۰۰ تنی در معابر محلات این منطقه در راستای نگهداشت شهر و ارتقای ایمنی معابر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور اظهار کرد: این عملیات شامل تراش، روکش اساسی، لکه‌گیری و ترمیم که توسط سه اکیپ فعال در حال انجام است.

این مسئول بیان کرد: در تلاش هستیم با همکاری سازمان فنی و مهندسی شهرداری تهران سهم آسفالت منطقه را افزایش دهیم تا با ارتقای وضعیت معابر شهری و بزرگراهی شاهد تسهیل رفت آمد خودروها و شهروندان باشیم.

اخگر پور با اشاره به اهمیت استاندارد سازی و ایجاد نظم بصری در معابر شهری تصریح کرد: به همین منظور سه هزار ۶۵۰ تن آسفالت در مساحتی بالغ بر ۱۹ هزار متر مربع در محله اسماعیل آباد کوچه مقصودی و نجفی، خیابان میعاد کوچه شهید چرمگر، خیابان لقمان جنوبی کوچه های ۱۸ و۱۰، خیابان شهید زلفی کوچه های شهید شعاری، شهید اردانی و شهید سعادتی انجام شد.

وی ادامه داد: در قالب طرح تحول بیست گانه خدمت ۵۰۰ متر طول عملیات تبدیل نهر به کانیو در کوچه ۶ لقمان، اجرای ۲۰۰ متر مربع پیاده رو سازی در خیابان شهید صمدی و ۶۰۰ متر مربع در خیابان شهیدان ورامینی انجام شد.

انتهای پیام /

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 53782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =