بزرگداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم در منطقه ۴

رئیس اداره آموزش‌‎های شهروندی منطقه ۴ گفت: از معلمان مدارس استثنایی و معلمان برگزیده مدارس سطح منطقه طی مراسمی در هفته معلم تجلیل شد.   

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، زهرا اکبری رئیس اداره آموزشهای شهروندی با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت آیت ا... مطهری و روز معلم به برنامه هایی که در همین زمینه برگزار شد اشاره کرد و گفت: اداره آموزشهای شهروندی با هدف گرامیداشت روز معلم و تجلیل از مقام شامخ معلمان به عنوان پرچمداران دانش، بینش و پرورش نسلی تمدن ساز در ایران اسلامی اقدام به برنامه ریزی و اجرای برنامه های گرامیداشت روز معلم در محلات منطقه کرده است.

اکبری در اعلام این برنامه ها بیان کرد: برنامه های گرامیداشت مقام معلم شامل بازدید از مدارس استثنایی، تقدیر و تجلیل از معلمان این مدارس، مراسم جشن و تقدیر از معلمان برگزیده مدارس با مشارکت آموزش و پرورش منطقه و تجلیل از معلمین برگزیده به همت ادارات اجتماعی نواحی ۹ گانه می شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر مراسم تجلیل از معلمان برگزیده و مربیان آموزشی سرای محلات به همت ادارات اجتماعی نواحی ۹ گانه و با مشارکت سرای محلات برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 53890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =