اجرای طرح «الگوی خدمت» هم‌گام با طرح تحول بیست‌گانه در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ گفت: فرایند برنامه‌ریزی اجرای طرح الگوی خدمت در ۴ محور منتخب در سطح نواحی چهارگانه سطح منطقه ۱۱ آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه طرح «الگوی خدمت» را همگام با تحول بیست‌گانه خدمت دانست و افزود: قبل از اجرای طرح الگوی خدمت، محورهای منتخب با رویکرد تحول خدمت‌رسانی انتخاب شده و با تنظیم نقشه راه، همه موارد و معضلات شهری به طور دقیق پایش و بررسی می‌شود.

موسوی افزود: این طرح‌ها مکمل دیگر طرح‌های پیشین مدیریت شهری است تا خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان ارائه شود، بر همین اساس طرح «الگوی خدمت» برنامه‌ریزی و بر اساس آن ۴ محور معرفی شد.

محمدحسن سلیمی‌نمین، معاون فنی و عمرانی منطقه دراین‌باره با اشاره به محورهای منطقه ۱۱ تصریح کرد: خیابان جمهوری، حد فاصل میدان جمهوری تا زیرپل حافظ، خیابان ولی عصر (عج)، حد فاصل خیابان انقلاب تا میدان راه آهن، خیابان مولوی، حد فاصل خیابان وحدت اسلامی تا میدان رازی و خیابان وحدت اسلامی، حد فاصل زیرگذر میدان حسن‌آباد تا خیابان شوش در طرح الگوی خدمت قرار گرفته‌اند که احتمال دارد، خیابان کارگر جایگزین خیابان مولوی در این طرح شود.

سلیمی ادامه داد: اقدامات اجرایی در این طرح شامل آسفالت معابر، احداث، مرمت، بهسازی و رفع نواقص در معابر، بوستان‌ها، پیاده‌روسازی و اصلاح و ایمن‌سازی معابر، رفع نقاط آب‌ماندگی معابر است تا با ایجاد تحول در نگهداشت شهر و انجام گام‌های مؤثر رضایت شهروندی و رفاه شهروندان را فراهم کنیم.

وی یادآور شد: مدیران فنی و ترافیک نواحی چهارگانه منطقه ۱۱ به منظور اجرای طرح «الگوی خدمت» با بازدیدهای میدانی مستمر در حال احصای مشکلات و جلب رضایت شهروندان برای هرچه‌بهتر برگزارشدن طرح‌اند.

انتهای پیام/

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 53898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =