اجرای ۲۸ عنوان برنامه با محوریت بانوان در منطقه ۹

به مناسبت دهه کرامت و روز دختر ویژه‌برنامه‌هایی با محوریت بانوان و با شعار "امید تویی" در منطقه ۹ برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: اداره بانوان منطقه۹ نسبت به اجرای ۲۸ عنوان برنامه در قالب برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، جشن‌ها، مراسم‌های تجلیل از دختران برگزیده سطح منطقه اجرا خواهد شد.

 وی با اشاره به اجرای ۲۸ عنوان برنامه در منطقه ۹ افزود: ۳ عنوان برنامه با اجرای مسابقات ورزشی، فرهنگی و مجازی، برگزاری ۱۲عنوان برنامه تجلیل و تقدیر، ۱۳ عنوان برنامه جشن با محوریت بانوان در دهه کرامت به مناسبت روز دختر برگزار می‌شود.

مرتضوی در ادامه توضیح داد: در همین راستا جشن ویژه روز دختر و تکریم از دختران در محلات منطقه۹، برگزاری جشن روز دختر ویژه دختران کانون نوجوانان مناطق ۲۲گانه با همکاری اداره آموزش‌های شهروندی منطقه در مجموعه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی کوثر، جشن تقدیر از ۲۰۰ دختر شرکت کننده در پویش ماه مهربانی، اجرای جشن و مسابقه پدر و دختری در سرای محلات، نواحی و مجموعه شهربانو در ایام دهه کرامت اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: همچنین اعزام دختران نخبه و فعال منطقه ۹ جهت شرکت در مراسم تقدیر از دختران نخبه پایتخت در برج میلاد، اجرای مسابقات ورزشی، فرهنگی و مجازی در مجموعه شهربانو منطقه، برگزاری اردوی تفریحی و بازدید دختران محلات از مجموعه برج آزادی از جمله برنامه های اجرایی است.

وی در خاتمه یادآور شد: برپایی بازارچه و نمایشگاه عرضه محصولات بانوان کارآفرین و دختران هنرمند منطقه ۹، برپایی کارگاه‌های آموزشی و جشنواره غذای خانگی در ایام دهه کرامت در مجموعه شهربانو منطقه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 53963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =