تقدیر از تلاش‌های شهردار جهادی تهران/ انعقاد قرارداد با چین کار ارزنده و بزرگی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پرداختن به اقدامات شهردار پایتخت گفت: از تلاش شهردار جهادگر تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار شهر، سید صولت مرتضوی در آیین بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر در برج میلاد، دلیل حضور خود در این مراسم را تقدیر از کارگران و همچنین تمجید از تلاش‌های خستگی ناپذیر مجموعه مدیریت شهری خواند و اظهار کرد: اداره کلانشهری مانند تهران با وسعت ۵۰ کیلومتر و جمعیت نزدیک به ۱۰ میلیون نفر و تردد روزانه میلیون‌ها نفر که برای پیگیری اموراتشان وارد این شهر می‌شوند، کار سخت و بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه مدیریت و توسعه حمل و نقل، توسعه معابر، فضای سبز و نظافت سطح شهر کار دشواری است، یادآور شد: این کار بزرگ و دشوار را کارگران و همکاران  در مدیریت شهری به بهترین شکل انجام می دهند. 

مرتضوی با بیان اینکه عقلانیت، حاکمیت است، یادآور شد: این عقلانیتی که حاکم است قدرت ریسک پذیری دارد. آیا هر کسی می‌تواند ریسک پذیر باشد؟ قطعاً انسان‌های عاشق خدمت به مردم، خدا را دیدن و خود را ندیدن و پاک دست هستند. هر کسی جرات نمی‌کند این ریسک‌ها را انجام دهد و در یک فرصت مناسب قرارداد بالغ بر ۷۹۱ دستگاه واگن مترو را منعقد و مقدار قابل توجهی اتوبوس خریداری کند. این کار، کار بسیار بزرگی است.

وی تاکید کرد: بنده به نوبه خود از تلاش شهردار جهادگر تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 53967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =