ملاقات حضوری مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با کارکنان

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران خبر داد: ملاقات حضوری با کارکنان در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۱ برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، سید محمد مهدی میرزایی قمی در خصوص آغاز روند ملاقات حضوری با کارکنان توضیح داد: در بازدیدهای دوره ای از مراکز معاینه فنی که به صورت مستمر هفتگی انجام می شود فرصتی برای گفت و گو با کارکنان برنامه ریزی شده است. علاوه بر این به صورت اختصاصی در هفته روزی برای دیدار کارکنان با مدیرعامل و معاونین مجموعه حسب نیاز هماهنگ شده که همکاران می توانند درخواست، نیاز و پیشنهادات خود را در راستای بهبود و ارتقاء شرایط کاری و سازمانی طرح موضوع کنند.

میرزایی قمی با اشاره به اینکه ملاقات حضوری با همکاران در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ الی ۱۱ برنامه ریزی شده اظهار داشت: روند ملاقات حضوری با کارکنان اقدامی است که در راستای تسریع در شناسایی و حل مشکلات کارکنان اجرایی شده است تا در ذیل آن ضمن برآورده شدن خواست و نیاز کارکنان زمینه‌های لازم در خصوص ایجاد، حفظ و حمایت از منابع انسانی متخصص ، متعهد و وفادار به سازمان فراهم شود.

وی در خصوص اقدامات انجام شده جهت امکان ملاقات مردمی با مدیران مجموعه ستاد معاینه فنی تصریح کرد: مدیران مراکز معاینه فنی در تمام زمان فعالیت مراکز تحت مدیریت خود در مجموعه حضور دارند و شهروندان می توانند در صورت داشتن هرگونه پرسش و یا ابهامی به راحتی به این همکاران مراجعه کنند. همچنین در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم شهروندان با مدیران مجموعه به صورت ماهانه در یکی از مراکز معاینه فنی که زمان و مکان آن از قبل اطلاع رسانی می شود امکان ملاقات مردمی به صورت عمومی برنامه ریزی شده است.

گفتنی است جلسات ملاقات حضوری سرپرست ستاد معاینه فنی با کارکنان طرحی است که از این پس به طور مستمر و منظم برگزار خواهد شد و کارکنان می‌توانند از طریق آن به طرح مسایل و دغدغه‌های خود بپردازند.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 54059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =