بازدید دانشجویان خارجی دانشگاه‌های پایتخت از جاذبه‌های گردشگری منطقه ۲۲

۸۰ دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های شهر تهران از جاذبه‌های گردشگری منطقه ۲۲ بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، برنامه بازدید دانشجویان خارجی از جاذبه های گردشگری در قالب تور یک روزه ویژه آشناسازی دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاه های شهید بهشتی و الزهرا(س) اجرا شد.

در این برنامه یک روزه که با همکاری معاونت بین الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران و در راستای گسترش و ترویج فرهنگ گردشگری و معرفی جاذبه های منطقه ۲۲ تهران برگزار شد، این دانشجویان از بوستان جنگلی چیتگر، روستای وردیج و کتابخانه جندی شاپور بازدید کردند. این افراد از کشورهای مختلف برای بازدید از جاذبه های گردشگری منطقه ۲۲ به این تور دعوت شده بودند.

سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ که در این تور یک روزه این دانشجویان را همراهی می کرد در این رابطه خاطرنشان کرد: در طی سالیان اخیر تعداد زیادی دانشجو از کشورهای همسایه در دانشگاه‌های ایران مشغول به تحصیل هستند که هرکدام از آن ها می‌توانند در راستای تبلیغات گردشگری و به عنوان سفیران گردشگری کشورمان نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

امیر گلی پور تصریح کرد: دانشجویان خارجی سفیران گردشگری هر جامعه‌ای هستند که می‌توانند در شناساندن هر چه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی دانشگاه مقصد به مردم خود نقش مهمی ایفا کنند و می توان از طریق معرفی کشورمان به این قشر، گام موثری در راستای جذب گردشگران خارجی به ویژه دانشگاهی و آشناسازی آن‌ها با جاذبه‌های گردشگری در توسعه این مهم مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 54085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =