آیین بهره‌برداری از ۱۵۰ پروژه شهری شهرداری منطقه ۱۵ برگزار شد

آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵۰ پروژه شهری شهرداری منطقه ۱۵، در یکصد و نوزدهمین پویش امید و افتخار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵۰ پروژه شهری شهرداری منطقه ۱۵، امروز - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳- در یکصد و نوزدهمین پویش امید و افتخار با حضور عباس شعبانی معاون امور مناطق شهرداری تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ و سایر مدیران شهری برگزار شد.

محمد شیری در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهری شهرداری منطقه ۱۵ تصریح کرد: امروز ۱۵۰ پروژه در سطح منطقه ۱۵ با اعتباری معادل ۸۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. ارائه خدمات در نقاط مختلف منطقه ۱۵ نشان می‌دهد که شهرداری تهران از نقاط منفصل شهری غافل نیست و خدمات در تمامی نقاط تهران به ویژه نقاط منفصله شهری به شهروندان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به بازسازی مقبرالشهدای خاورشهر و همچنین احداث زیرگذر و رمپ و لوپ رضوی نیز در منطقه ۱۵ اظهار کرد: خوشبختانه کنار گذر اتوبان امام رضا (ع) نیز به بهره برداری رسیده و ۱۸۶ هکتار بوستان نرگس‌خاتون برق‌رسانی‌اش انجام شد. همچنین بوستان کوی آزادی و بهسازی ۹ زمین ورزشی در سطح منطقه ۱۵ به عنوان باب الرضا اجرایی شده است.

شیری ادامه داد: سومین پایگاه کشتی در سطح منطقه به بهره‌برداری رسید و قولی که در سال گذشته به شهروندان منطقه برای آسفالت‌ریزی یک هزار تنی دادیم خوشبختانه با حمایت شورا و همت همکارانم در سطح منطقه محقق شد و سال گذشته ۱۰۱ هزار تن آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۵ صورت گرفت.

شهردار منطقه ۱۵ تاکید کرد: ۴۲ کیلومتر نهرکشی در سطح منطقه در سال گذشته انجام شد که امسال قطعا چندین برابر این میزان نهرکشی انجام شد. علاوه بر این بیش از ۱۵۰۰ پروانه در سطح منطقه ۱۵ صادر شده که به این ترتیب اولین منطقه تهران در حوزه صدور پروانه شده‌ایم. قطعا این موضوع نوید نوسازی بافت‌های فرسوده و رهایی منطقه از فرسودگی را می‌دهد. در سال گذشته ۱۰۰۰ پلاک در بافت فرسوده منطقه بهسازی شد. همچنین در سال گذشته در حوزه بودجه ریزی مشارکتی در قالب طرح «من شهردارم» ۱۴۰ هزار نفر رای و نظر خود را درباره پروژه‌های منطقه ۱۵ اعلام کرده‌اند که به این ترتیب این منطقه به عنوان منطقه اول در این طرح شناخته شد.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 54099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =