پیشرفت عملیات آبرسانی و آبیاری فضای سبز در شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از پیشرفت عملیات آبرسانی و آبیاری فضای سبز در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سیدمحمد قاضی میرسعید در این باره گفت: ۱ عدد مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی دفنی (زیرزمینی) واقع در رمپ و لوپ ضلع شمال امام علی (ع) رسالت در مرحله تجهیز پمپ شناور بوده که جهت رینگ به شبکه آبرسانی ناحیه ۲ و جهت آبیاری فضای سبز آماده بهره برداری می باشد.

وی یادآور شد: این مخزن جهت آبیاری فضای سبز بوستان های حاشیه رسالت، شهرک رسالت، میدان رسالت، ضلع شمال رمپ و لوپ رسالت امام علی (ع)، رفیوژ میانی رسالت و رفیوژ میانی امام علی (ع) حدفاصل رسالت تا زین الدین مورد استفاده قرار می گیرد.

قاضی میرسعید به تجهیز مخزن چاه ابوذر و رینگ مخزن ابوذر اشاره کرد و افزود: این چاه واقع در خیابان شریعتی ورودی کندرو زین الدین به شرق نبش سروستان نهم قرار دارد که با عمق ۲۸ متر، ۱۵۰ متر کابل ۳ فاز و کفکش ۵ اینچ در حال راه اندازی می باشد.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان به انتقال آب از سمت غرب به شرق منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: لوله پلی اتیلن ۲۰۰ فشار قوی به طول ۲۵۰۰ متر، مخزن بزرگراه امام علی (ع) زین الدین را به مخزن استقلال متصل کرده و جهت انتقال آب به سمت شرق منطقه انجام شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست اضافه کرد: مخازن ذخیره آب با هدف صرفه جویی و بهینه سازی آب مصرفی در بخش فضای سبز و آبیاری درختان احداث شده اند و این امر سبب شده تا از مصرف آب آشامیدنی و شرب، کمتر در بخش فضای سبز استفاده شود.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 54117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =