کاهش ۱۱ طبقه مازاد غیرمجاز به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: ۱۱ طبقه مازاد غیرمجاز ساختمان‌های بلندمرتبه در راستای افزایش ایمنی و پیشگیری از ساخت و سازهای ناایمن در ناحیه سه منطقه ۱۹ برچیده شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور اظهار کرد: شهرداری منطقه با مالکان بناهایی که به قانون تمکین نمی کنند و با ساخت و ساز غیر اصولی و ناایمن موجب افزایش ساختمان های پرخطر می شوند برخورد قاطعی دارد که در همین راستا طی این عملیات ۱۱ طبقه مازاد به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ناحیه سه رفع خلاف شد.

این مسئول تصریح کرد: به منظور تداوم اجرای طرح مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در این محدوده ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل تجاری های میدان ثارالله، بلوار شقایق نبش کوچه نسیم یک و جنب پمپ بنزین جانمایی شد.

وی ادامه داد: رفع خلاف تیغه ها، برش ستون، جمع آوری یونولیت ها و تیرچه های ملکی ۲طبقه ای در شهرک احمدیه و جمع آوری تیغه ها، بالکن و درب ورودی درخیابان فاطمه الزهرا نیز انجام شد.

اخگرپور با اشاره به اطلاع رسانی عمومی به صورت میدانی و نصب بنر به سازندگان و شهروندان ساکن این محدوده در خصوص برخورد جدی و جلوگیری از ادامه گسترش ساختمان های نا ایمن افزود: به منظور حفظ و حراست از اموال عمومی شهر، بیت المال و جان شهروندان و تعهد به تکلیف قانونی، شهرداری منطقه ۱۹ رفع خلاف و قلع و قمع ساخت و سازهای غیر قانونی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 54119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =