اجرای عملیات درزگیری آسفالت معابر منطقه ۲۲

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای عملیات درزگیری آسفالت معابر این منطقه خبر داد و گفت: شهرداری منطقه برای مقاوم‌سازی آسفالت‌های معابر عملیات درزگیری آسفالت را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی اظهار داشت: بهره مندی از عملیات درزگیری آسفالت ویژگی های گوناگونی دارد که از جمله آن می توان افزایش عمر و کیفیت آسفالت، کاهش قیر زدگی سطح آسفالت، تردد آسوده خودروهای شهروندان را نام برد.

وی افزود: با توجه به لزوم هر چه بیشتر نگهداری و بهسازی آسفالت معابر سطح منطقه، حوزه فنی و عمران جهت افزایش عمر مفید آسفالت، درزگیری بیش از چند هزار متر طول از آسفالت معابر را در دستور کار قرار داده است.ایرانشاهی عنوان کرد: اجرای این طرح در حال حاضر در معابر پر رفت و آمد از جمله بزرگراه آزادگان و بلوار امیر کبیر به اجرا در آمده و براساس اولویت بندی در سایر معابر نیز صورت خواهد گرفت.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ خاطر نشان کرد:سرعت اجرای این نوع عملیات بسیار بالا است و شهرداری منطقه نیز تلاش می کند در فعالیت های عمرانی از محصولات روز دنیا بهره گیرد.ایرانشاهی عنوان کرد: رفع چاله های آسفالت معابر نیز در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر بخشی از چاله های آسفالت بزرگراه شهید خرازی و آزادگان برطرف شده است.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 54153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =