حفظ کرامت انسانی در کنار خدمات درمانی مطلوب در درمانگاه‌های شهرداری تهران

سرپرست شرکت شهر سالم در نشست شورای حجاب و عفاف شرکت بر حفظ کرامت انسانی مراجعان به درمانگاه‌های شهرداری در کنار خدمات درمانی مطلوب و شایسته برای سال جاری تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، با حضور سیدابوالفضل ذاکریان سرپرست شرکت شهر سالم، معاونان، مدیران و مشاوران وی جلسه شورای عفاف و حجاب در ستاد مرکزی شرکت برگزار شد.

ذاکریان با بیان اینکه همه ما اعضای یک خانواده‌ایم گفت: این خانواده شامل همکاران شرکت، بهره‌برداران، بیماران و همراهان آنان می‌باشد که ما در موضوع حجاب و عفاف نگاه مهربانانه به مراجعان و مخاطبان خود به عنوان عضو خانواده داریم.

سرپرست شرکت شهر سالم افزود: تبعیت از قانون و اجرای بخشنامه‌های ابلاغی و رعایت استانداردهای مراکز بهداشتی و درمانی از وظایف و تکالیف است که این مهم با حفظ کرامت انسانی مخاطبان و تمام مراجعه‌کنندگان به درمانگاه‌های ۱۹گانه شهرداری در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

گفتنی است در این نشست، اعضای شورا ضمن ارائه نقطه نظرات و گزارشی از اقدامات انجام گرفته تاکنون و ارائه پیشنهاداتی درباره ترویج فرهنگ عفاف و حجاب  در شرکت به بحث وتبادل نظر پرداختند.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 54164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =