در تمامی پروژه‌ها، کیفیت در اولویت باشد

شهردارمنطقه۸ برای نظارت بر روند خدمات‌رسانی در این روزهای بارانی پایتخت به شهروندان و تردد ایمن، از معابر مختلف منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، «مهناز استقامتی» در بازدید از پروژه‌های در حال ساخت و همچنین مکان‌های پرباران که احتمال آب گرفتگی در آنها می‌رود، گفت: با توجه به میزان بارش رحمت الهی در روزهای گذشته، با تلاش شبانه روزی نیروهای خدمات شهری، خوشبختانه مشکل خاصی در منطقه به وجود نیامده است.

او ادامه داد: همچنین نقاطی که در بارش های اخیر احتمال آبگرفتگی در آنجا بود، شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آنها در حال انجام است.

 شهردار منطقه همچنین بازدیدهای میدانی را موجب سرعت بخشی در خدمات‌رسانی شهری به محله‌ها، عنوان کرد و افزود: استمرار این بازدیدها موجب شناخت هر چه بیشتر مسئولان اجرایی با مشکلات روزمره محله‌های منطقه و تسریع در جهت رفع آنها خواهد شد.

استقامتی در بازدید از پروژه‌های درحال ساخت منطقه نیز ضمن بررسی و تاکید در خصوص تسریع در اجرا و تکمیل تمامی پروژه‌های عمرانی، گفت: سرعت بخشی به پروژه‌های شهری باید در اولویت کاری قرار بگیرد.

او افزود: در منطقه پروژه‌های بسیار زیادی اعم از احداث مسیردوچرخه از هفت حوض تا دردشت ، بوستان ترنج، پارکینگ مدنی، طرح خیالستان زندگی، مخزن مسیل باختر ومخزن امدادگران ،مجتمع تجاری پروین و گلبرگ، پیاده راه دماوند از چهارراه تهرانپارس تا سبلان به طول ۵کیلومتر وبررسی پروژه های کوچک محلی ومناسب‌سازی  بوستان‌های بهارستان و آتش‌نشان که از بوستان‌های درحال اجرا برای معلولان است، در حال ساخت و اجرا است و تلاش کرده‌ایم در تمامی این پروژه‌ها، کیفیت در اولویت باشد.

این بازدید به همراه معاونان و تعدادی از مسئولان و کارشناسان انجام شد.

۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 6817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =