سند بخشی از میدان آزادی به نام شهرداری تهران صادر شد

بخشی از میدان آزادی به نام شهرداری تهران سند خورد و برای نخستین بار در کشور است که برای یک میدان سند تک برگی صادر شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ، در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و دومین فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سند بخشی از میدان آزادی به نام شهرداری تهران صادر شد .

محمد نادر محمد زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران از صدور سند بخشی از میدان آزادی خبر داد . 

محمد زاده گفت : برای اولین بار در کشور است که برای یک میدان سند تک برگی صادر شده است .

او افزود : میدان آزادی در محدوده منطقه ۹ شهرداری تهران در پلاک ثبتی  ۲۳۹۵ اصلی واقع شده که معروف به اراضی طرشت است. 

او گفت : با هماهنگی های انجام شده جهت حفظ و صیانت‌ از اموال شهرداری تهران و حفظ حقوق بیت المال کارگروهی با حضور سازمان املاک و مستغلات ، اداره کل ثبت استان تهران ، اداره کل راه و شهر سازی ، وزارت اطلاعات ،سازمان محیط زیست روسای ادارات ثبت شهر آرا ، زیبا دشت و رودکی به ریاست بازپرس ویژه شورای حفظ حقوق بیت المال تشکیل شده است که از دست اورد های این کارگروه صدور اسنادی چون بخشی از اتوبان شهید همت و میدان آزادی برای اولین بار در کشور است .
 
محمد زاده گفت : اراضی طرشت جزو آن دسته از املاک می است،  موردتوجه سود جویان بوده و هر  ساله مبالغی را با عناوین مختلف از شهرداری تهران برداشت میکردند که با صدور این اسناد این  املاک تثبیت و جلوی سو استفاده احتمالی افراد سودجو دربرداشت های غیر قانونی از شهرداری تهران گرفته خواهد شد. 

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
کد خبر: 8489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =