پخش ۶۰۰۰ دقیقه آموزش رادیویی مدیریت بحران برای شهروندان

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه، تولید و پخش ۶۰۰۰ دقیقه مجله رادیویی شهر آماده با هدف اطلاع‌رسانی و آموزش به شهروندان از سوی این سازمان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، حیدر کلهری با اعلام این خبر گفت: مجله رادیویی «شهر آماده» کاری مشترک بین رادیو تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است که سال گذشته ۶۰۰۰ دقیقه برنامه با هدف آموزش شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا، حوادث و بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله، آتش سوزی و طوفان و ... تهیه ، تولید و پخش شد.

کلهری با بیان اینکه پخش این مجله رادیویی امسال نیز ادامه دارد، افزود: این مجله رادیویی در قالب ۴ بسته ۵ دقیقه‌ای (در مجموع ۲۰ دقیقه) به شکل‌های مختلفی نظیر: نمایش رادیویی، گزارش مردمی، مصاحبه کارشناسی، پیام‌های آموزشی، مسابقه، طنز، ... تولید و هر روز پخش می‌شود.

او افزود: از بخش های مختلف این برنامه می توان به معرفی دستگاه ها و نهادهای مسئول مدیریت بحران، نکته ها و تجربه ها همراه با گزارش های میدانی، مباحثی از مخاطرات بلایای طبیعی و مباحث آموزشی در این زمینه اشاره کرد.

کلهری گفت: یکی از بخش‌های مهم این مجله رادیویی، گزارش‌های مردمی و استفاده از ظرفیت اعضای خانه‌های دوام و ایمنی در تهیه این گزارش‌هاست که آموزش‌ها، تجربیات و خاطرات خود را روایت کرده و مزیت‌های عضویت در این گروه‌های داوطلبانه را با سایر شهروندان در میان می‌گذارند.

او اضافه کرد: «مجله رادیویی شهر آماده» هر روز بر روی موج اف ام ۹۴ (رادیو تهران) و در زمان‌های ۸:۲۵، ۱۴:۱۵،  ۱۵:۳۵ و ۲۲:۳۰پخش می شود.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 10017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =