حرکت کاروان شادی میلاد امام حسن در محله های جنوب شرق تهران

جشن بزرگ خیابانی همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) امروز با راه اندازی کاروان شادی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در منطقه ۱۵ برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ضمن تبریک  فرارسیدن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به شهروندان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آنان افزود: امسال نیز به دلیل بحران کرونا و عدم امکان تجمع و گردهمایی به منظور ارتقای روحیه و شادی شهروندان جشن میلاد امام حسن(ع) با راه اندازی کاروان شادی و جشن خیابانی برپا می شود.

به گفته او، امروز ساعت  ۱۶ کاروان شادی صوتی همراه با پخش سرود و مولودی های مربوط به این ایام از ناحیه ۸ خاورشهر حرکت خود را آغاز می کند.

محمدی اضافه کرد: این کاروان سپس به خیابان اصلی مشیریه در ناحیه ۴،  بیست متری افسریه در ناحیه ۵  و  خیابان هاشم آباد و عباس کاشی در ناحیه ۲ می رود.

شهردار منطقه افزود: اجرای برنانه های فرهنگی، هنری، آئینی، دف زنی، چاووش خوانی، منقبت خوانی، تواشیح و  قرائت دعا در این ماه مبارک برای بهبودی بیماران به خصوص بیماران کرونایی از جمله برنامه های این کاروان است.

او در پایان گفت: همچنین در این ایام با همکاری بسیجیان، خیرین، شورایاری، معتمدین محله ها، سازمانهای مردم نهاد، روحانیون و هیات امنای مساجد ۳ هزار و ۵۰۰ سبد ارزاق و غذای گرم در راستای اکرام ایتام میان خانواده های نیازمند توزیع می شود.

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
کد خبر: 10057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =