آغاز عملیات اجرایی ساخت دو پاتوق محلی در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز عملیات اجرایی احداث دو پاتوق محلی در نواحی دو و سه منطقه در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و رفاه حال آنان و تحقق شعار «تهران شهری برای همه» خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر گفت: این پروژه ها به منظور بالا بردن سطح سلامت جسمی و روحی ساکنان محل و افزایش رضایتمندی اهالی و تبدیل زمین های بی دفاع شهری به مراکز موردنیاز شهروندان در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.
به گفته او، در این راستا پاتوق محله هاشم آباد در ناحیه دو در ابتدای بزرگراه بعثت، خیابان عباس کاشی مقابل کوچه میرزاده با پیاده روسازی به طول ۱۸۰ متر و عرض ۶ متر انجام می شود.
محمدی با اعلام اینکه این پاتوق محلی به زودی صاحب رینگ دوچرخه سواری می شود، افزود: این رینگ به طول ۱۵۰ متر، پاتوق محله هاشم آباد را به باغ راه بعثت متصل می کند تا دوچرخه سواران مسیر مناسب برای گردش داشته باشند.
شهردار منطقه اضافه کرد:  باتوجه به وجود زمین خاکی فوتبال؛ رختکن و سرویس بهداشتی نیز برای آن درنظر گرفته شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.
محمدی در ادامه به احداث پاتوق محله در ناحیه سه اشاره کرد و گفت : هزار و ۳۰۰ متر مربع فضای بی دفاع در خیابان امام خمینی جنب مدرسه نور وجود داشت، که با برنامه ریزی تصمیم به تبدیل این فضا به پاتوق محلی با مبلمان شهری گرفته شد تا ضمن کاهش آسیب های اجتماعی در محل، رضایتمندی شهروندان نیز فراهم شود.
شهردار منطقه افزود: احداث پاتوق محله به عنوان کانون اجتماعی محلات یکی از گام های مدیریت شهری در تحقق محله گرایی است و هدف از احداث این مراکز، تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی است تا حس تعلق محله و امنیت اجتماعی محلات تقویت شود.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 10080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =