برگزاری ویژه برنامه «شکوه رستگاری» در جنوب شرق

ویژه برنامه های «شکوه رستگاری» از امشب همزمان با نخستین شب قدر براساس شیوه نامه های بهداشتی در راستای رفاه و سلامت شهروندان متفاوت با سالهای گذشته در منطقه ۱۵ به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری و شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان از برگزاری ویژه برنامه لیالی قدر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح منطقه خبر داد.

او در ادامه افزود: این برنامه با توجه به شرایط شکننده کرونایی در شهر تهران، تعطیلی اماکن مذهبی و لزوم بهره  شهروندان عزیز از فضایل و برکات این شب های عزیز متفاوت با سالهای گذشته تدارک دیده شده است.

مختاری به تشریح این برنامه پرداخت و گفت: راه اندازی کاروان صوتی و مداحی با دعوت از مداحان داوطلب محلی، حرکت در سطح محلات و پخش دعای جوشن کبیر از برنامه های کاروان شکوه رستگاری خواهد بود.

این گزارش حاکی است؛ میادین و معابر اصلی و ساختمانهای شهرداری منطقه با هدف هویت بخشی سیمای بصری با نصب بنرهای تبلیغاتی با موضوع احادیث و اخلاق امیر المومنین (ع) و ریسه های پرچمی مشکی سیاهپوش شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 10137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =