آمادگی منطقه ۲۰ برای میزبانی زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

با هدف هماهنگی بیش از پیش تیم های اجرایی و خدمات رسانی بهینه به شهروندان برای انجام فریضه معنوی لیالی قدر در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، جلسه هماهنگی برگزاری شب های قدر در شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ فرهاد افشار شهردار منطقه در جلسه ای که با حضور مدیران اجرایی برگزار شد، گفت: با استفاده از ظرفیت حوزه های اجرایی این منطقه، در لیالی قدر به شهروندان و زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خدمات رسانی خواهد شد تا زائران در شرایط مناسب با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی از مراسم  معنوی این شبها بهره مند شوند.

 افشار افزود: به منظور تسهیل تردد شهروندان ۵ پارکینگ در اطراف حرم عبدالعظیم حسنی (ع) با هماهنگی پلیس راهور آماده پذیرش خودروهای زائران است.

او با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای احیا داران اظهار داشت: به منظور خدمت رسانی بهینه به احیا داران هماهنگی‌های لازم با آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و همچنین پیش بینی های لازم برای پوشش خبری و مستندسازی این مراسم از سوی خبرگزاری ها و اصحاب رسانه انجام شده است.

او به آماده باش عوامل مدیریت شهری منطقه و نواحی هفت گانه برای خدمات رسانی به احیاداران و زائران اشاره کرد و ادامه داد: حوزه بسیج، یگان حفاظت، ستاد مدیریت بحران این منطقه به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران و کمک به حفظ نظم در اطراف حرم و پارکینگ های مورد نظر مستقر هستند.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه نیروهای انسانی حوزه خدمات شهری و سایر بخشهای مدیریت شهری این منطقه با تجهیزات کامل در هر سه شب لیالی قدر برای خدمت رسانی به شهروندان در آماده باش هستند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، همراه داشتن وسایل شخصی مانند مهر، زیر انداز، ماسک و مواد ضدعفونی برای احیاداران ضروری است.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 10144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =