۳۰۰۰ متر حفاری و لوله گذاری شبکه آبرسانی در منطقه ٤

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از توسعه شبکه آبرسانی فضاهای سبز شهری خبر داد و گفت: با توسعه  شبکه های آبرسانی فضاهای سبز شهری، شمال شرق پایتخت زنده و سلامت تر خواهد می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، حمیدرضا فرخی با اعلام این خبر گفت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود، یکی از بزرگترین مصرف کنندگان آب در شهرها، فضای سبز هستند، از این رو توجه به نحوه آبرسانی و آبیاری و استفاده از سیستم های نوین (آبیاری تحت فشار) می تواند در افزایش راندمان آبرسانی و آبیاری مؤثر باشد.  
او افزود: از طرفی در پی ازدیاد جمعیت، در سال های اخیر نیاز به افزایش سطح تحت پوشش فضای سبز در عرصه های شهری مشهود است و همچنین تغییر شرایط جوی و محدودیت های منابع آبی، استفاده از روش های نوین آبیاری در فضای سبز شهری را می توان گامی موثر در بهسازی و بهبود کیفیت فضای سبز شهری و افزایش بهره وری از منابع آبی عنوان کرد.
فرخی گفت: در راستای افزایش راندمان آبیاری اقدامات لازم در خصوص حفاری و لوله گذاری به متراژ حدود ۳۰۰۰ متر طول در خیابان های حجاب، رمپ و لوپ اتوبان امام علی (ع)، چهارراه استقلال و ...صورت گرفت.
معاون خدمات شهری در پایان گفت: امیدواریم با چنین اقدامات موثر و سازنده ای شاهد شهری سلامت، زنده و سبزتر باشیم.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 10156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =