بهسازی و روکش مکانیزه آسفالت معابر منطقه۲۱

معاون فنی و عمرانی منطقه۲۱ از انجام مستمر بهسازی و رو کش مکانیزه آسفالت از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود تا کنون بیش از ۳۶۶۰ تن آسفالت با مساحتی بالغ بر ۲۰۵۰۰ مترمربع در معابر شهری این منطقه توزیع شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، مهرداد آبائی معاون فنی و عمرانی این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: عملیات روکش مکانیزه و دستی آسفالت به منظور ارتقای سطح کیفی روکش آسفالت معابر و مسیر های عبوری به منظور جلب رضایتمندی شهروندان از ابتدای سال۱۴۰۰ آغاز شد.

او افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۳۶۶۰ تن آسفالت با مساحتی بالغ بر ۲۰۵۰۰ مترمربع در معابر شهری منطقه۲۱ توزیع شده است.

آبائی همچنین خاطر نشان کرد: در راستای نظارت و مشارکت اداره فنی ناحیه یک با تامین ۲۰۴۰ تن مصالح آسفالت؛ عملیات روکش مکانیزه خیابان مطهری "محور شرقی-غربی بلوار" که از خیابان های مهم تجاری در صنف تعمیرگاهی در محدوده تهرانسر می باشد به صورت یک هفته ای به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی منطقه۲۱ در خاتمه افزود: ایجاد شرایط مساعد در گذرگاه های رفت و آمد شهروندان و رفع نقایص و معایب عمرانی معابر از اقدامات اولویت دار مدیریت شهری منطقه می باشد؛ به زودی شاهد اقدامات ویژه ای در خصوص آسفالت مکانیزه بزرگراه های آزادگان، فتح  و شهید لشگری در سال ۱۴۰۰ خواهیم بود.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 10186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =