بهره برداری از ورودی بزرگراه شهید بروجردی به آزادگان

رمپ ورودی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان با حضور «محمد علیخانی» رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران و «سید محمد فیاض» شهردار منطقه ۱۸ به بهره برداری رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، سید محمد فیاض شهردار منطقه ۱۸ در این خصوص گفت: این رمپ دسترسی به طول ۶۸۰ متر و عرض ۱۱ متر می تواند نقش مهمی را در کاهش بار ترافیک این محدوده ایفا و دسترسی وسائط نقلیه را به بزرگراه آزادگان آسانتر کند.

او ادامه داد: رمپ دسترسی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان با اجرای عملیات خاکبرداری، زیرسازی، لوله گذاری، اجرای کانیو، انهار سرپوشیده و روباز، جداول، روکش آسفالت، کاشت فضای سبز، خط کشی محوری، جانمایی علائم ترافیکی و تأمین روشنایی و با صرف هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیارد بهره برداری شد.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز در حاشیه بازدید از پروژه های اشاره شده اظهار کرد: پروژه باغ راه حضرت زهرا (س)، پروژه ای است که هم اکنون توسط سازمان عمران شهرداری تهران در حال پیگیری است و بر اساس اعلام سازمان عمران این پروژه پیشرفت ۵۰ درصدی را داشته است و به زودی بخشی از آن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او همچنین به پروژه زمین چمن مفید اشاره کرد و گفت: این پروژه در حاشیه منطقه ۱۸ قرار دارد و افتتاح و بهره برداری آن می تواند سرانه فضاهای ورزشی در منطقه را افزایش دهد.

همچنین امروز و با حضور عضو شورای شهر از ۱۴ کارگر فضای سبز تقدیر شد.

سید محمد فیاض در این آیین کارگران را قشر زحمتکش و بی ادعا توصیف کرد و افزود: روز کارگر متعلق به اقشار مختلف و بی ادعای کارگر است که زحمات زیادی را به ویژه در حوزه مدیریت شهری، متحمل می‌شوند.

او افزود: در این دوره از مدیریت شهری تلاش کردیم که در رابطه با کارگران قصوری نداشته باشیم و حق آنان را آنطور که شایسته شان است، ادا کنیم.

در ادامه و در جریان این بازدید، از قدیمی ترین معلم منطقه ۱۸ که حدود ۵۲ سال است در این منطقه زندگی می‌کند، تقدیر شد.

فیاض درباره این معلم برجسته گفت: ایشان معلم بازنشسته هستند و در حال حاضر به عنوان  دبیر شورایاری محله ۱۷ شهریور مشغول خدمت هستند.

او ادامه داد: ایشان به مدت پنجاه و دو سال است که در این منطقه زندگی می‌کند.

کریم پاکند نیز ضمن تشکر از شهردار گفت: در حقیقت شما و کسانی که با وجود مشکلات در حال خدمت هستند، معلم من هستند.

او درخواست کرد که میدان جانبازان بعد از احداث به نام شهید هادی طارمی که به همراه شهید سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید، نامگذاری شود.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 10210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =