ارتقاء پاسخگویی حوزه شهرسازی منطقه۹، هم‌راستا با حفظ سلامت شهروندان

معاون شهرسازی و معماری منطقه ۹ اعلام کرد با توجه به شرایط سخت ناشی از بیماری کرونا و رعایت ضوابط و مقررات و اجرای پروتکل‌های بهداشتی، این معاونت نسبت به پاسخگویی تلفنی روزانه و تعیین تکلیف بیش از ۱۰۰ پرونده به صورت روزانه اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید علی شریفی گفت: روزانه به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان در حوزه شهرسازی هستیم به نحوی که علاوه بر پاسخگویی کلیه کارکنان حوزه شهرسازی، ۲ شماره تلفن مخصوص اعلام شده که بطور خاص صرفا به پیگیری روند پرونده‌ها پرداخته و در ساعات اداری به طور کامل پاسخگوی شهروندان است.

او افزود: این طرح از اواخر فروردین ماه سال جاری و همزمان با پیک چهارم کرونا آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

معاون شهرسازی و معماری منطقه ۹ عنوان کرد: علاوه بر پاسخگویی غیرحضوری، روزانه یکی از مدیران ادارات شهرسازی منطقه به صورت حضوری در کانتر واحد تکریم منطقه حاضر شده و به صورت چهره ‌به ‌چهره با رعایت موازین بهداشتی، پاسخگوی موضوعات شهروندان در حوزه های مختلف شهرسازی می باشد تا روند بررسی پرونده‌ها با سرعت و دقت عمل بیشتری انجام شود.

شریفی در خاتمه یادآور شد: در جهت تکمیل این اقدام با همکاری اداره روابط عمومی منطقه و به منظور نظارت بر حسن انجام روند پاسخگویی، نظرسنجی پیامکی از شهروندان که در زمان اجرای طرح پیگیر روند پرونده‌های شهرسازی بوده‌اند، در دست اقدام می‌باشد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 10215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =