اجرای طرح ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی در محله تاکسیرانی

با استمرار طرح ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی در برج های مسکونی محله تاکسیرانی منطقه 14، برنامه فرهنگی آموزشی «هم سفره هم » در این محله به اجرا در آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، سعید تیموری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، با تاکید بر اینکه زندگی با کیفیت شهروندان موجب بالا رفتن حس خوب شهروندی و جاری شدن مهربانی در سطح محله  خواهد شد، اظهار داشت: این برنامه در حوزه همدلی و مشارکت همسایگی با هدف ترویج رفتارهای صحیح همسایگی فرصتی را فراهم کرد تا همسایه ها بتوانند درباره مشکلات و موضوعات آپارتمان خود صحبت کنند.

او افزود: تمامی مراحل اجرایی این برنامه از تصمیم سازی نوع اقدام مشارکتی تا اطلاع رسانی و اجرا توسط شهروندان مجتمع مذکور و با حمایت مدیران برج های مسکونی انجام شده است و در پایان ۲۰۰ بسته افطاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برای ساکنین روزه دار برج ها تهیه و توزیع شد.

 تیموری خاطرنشان کرد: یک رویداد دیگر از حوزه ترویج گری پروژه ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری در محله تاکسیرانی دارالمومنین طهران برگزار خواهد شد.

 این برنامه از سوی تیم ترویج گری اداره آموزش های شهروندی حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه با مشارکت اداره اجتماعی  ناحیه۳ منطقه انجام شد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 10228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =