۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 10229
 نقالی در گلزار شهدای منطقه۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از برگزاری مراسم آیینی چاووشی خوانی به مناسبت لیالی قدر خبر داد و گفت: همزمان با روز ۲۰ رمضان مراسم چاووشی خوانی در ۴ نقطه این منطقه برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴  تهران  محمدخادمی گفت:  به مناسبت فرارسیدن لیالی قدر  مراسم چاووشی خوانی با اجرای یک گروه نوازندگان طبل ، دمام و شیپور و همچنین حرکت نمایش گونه کاروان کوفیان غریب  از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در گلزار شهدای منطقه ۴ برگزار می شود .
او در ادامه اظهار داشت : این مراسم ساعت ۱۴ در میدان هروی آغاز  سپس گروه چاووشی خوان به ترتیب در گلزار شهدای گمنام بوستان مجیدیه ، بوستان نوفل لوشاتو و گلزار شهدای بوستان پلیس به اجرای مراسم سوگواری خواهند پرداخت که با توجه به شرایط کرونایی زمان اجرای هربرنامه حداکثر یک ساعت برنامه ریزی شده است .
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ تهران در ادامه به برگزاری مراسم پر فیض شب های قدر در گرمخانه این منطقه اشاره کرد و افزود: همچنین در این شب ها در کنار برپایی سفره های مهربانی افطار،  مراسم مرثیه خوانی ، مداحی به همراه اجرای مسابقه برای مددجویان گرمخانه منطقه ۴  در نظر گرفته شده اس

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 10229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =