فعالیت ١٠ مرکز بهداشت منطقه ٢١ در طرح شهید سلیمانی

دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در سطح منطقه۲۱ با همکاری ستاد خادم منتظر، مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت، ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین محلی برپا شد.

به گزارش شهر به نقل ار روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، سرگرد فرخ شاهی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار در حاشیه برپایی این رزمایش معنوی گفت: جا دارد به نوبه خودم از مساعدت هایی که از سوی شهردار منطقه۲۱ در مدت زمان حضورشان در این منطقه تاکنون در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شاهد هستیم، مراتب تقدیر و تشکر را اعلام دارم.

او ادامه داد: در مرحله اول طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ابتدای آذر ماه تا اردیبهشت، بسیج در سه عرصه تیم های حمایتی، مراقبتی و نظارتی در راستای غربالگری محله_محور نقش آفرینی کرد.

فرخ شاهی نیا افزود: هم اکنون به لطف خدا، در ۱۳محله منطقه۲۱؛ ده مرکز سلامت در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی درحال ارائه خدمت به شهروندان هستند و تقریبا نیمی از خانوارها تاکنون غربالگری شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار تاکید کرد: در مورد اقدامات سلامت_محور طرح شهید سلیمانی، منطقه۲۱ تنها منطقه ای است که ده مرکز سلامت رسمی این طرح با همراهی مساجد و سرای محله ها را دارد، همچنین باتوجه به همجواری صنعت و سکونت در این منطقه و با تلاش‌های مرکز بهداشت غرب تهران، ۲۱شرکت و کارخانه هم همیار ما در اجرای بهتر این طرح هستند.

او یاداور شد: امروز هم که مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در منطقه۲۱ آغاز شد، پایگاه های بسیج با مراجعه به درب منازل شهروندان در راستای آگاه سازی و اطلاع رسانی و توزیع پک های بهداشتی(محلول ضدعفونی و ماسک) گام بر میدارند.

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 10242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =