آمادگی همکاری شهرداری منطقه 5 با آستان قدس رضوی

به گفته محمود کلهری شهرداری منطقه 5 در راستای کمک به محرومین و همراهی با خیرین در ماه مبارک رمضان به طرق مختلف به یاری مستمندان رفته و در این راستا آماده هر گونه همکاری با آستان قدس رضوی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، نشست هم اندیشی دفتر آستان قدس رضوی با محمود کلهری شهردار منطقه ۵ برگزار شد.

در این نشست شهردار منطقه ۵ ضمن ابراز ارادت به امام هشتم شیعیان به بیان خاطراتی از زیارت این حرم شریف پرداخت و گفت: بدون اغراق و زیاده گویی هر زمان گره ای در کاری احساس کردم به مشهد رفته و وقتی برمی‌گشتم گره باز می‌شد.

کلهری به بیان حدیثی از امام حسین با این مضمون که «مراجعات مردم به شما نعمت است این نعمت ها را از خود دریغ نکنید» اشاره کرد و افزود: اگر در مجموعه شهرداری منطقه ۵ بتوانیم کاری برای کمک به آستان قدس رضوی انجام دهیم با کمال افتخار صورت خواهد پذیرفت.

او به بیان خاطره ای اشاره کرد و افزود: در دوران شیوع کرونا در اسفند ۹۸ پرچم متبرک به آستان امام رضا(ع) را در بیمارستان ضیائیان به اهتزاز درآوردیم این کار برای بیماران و کادر درمان که نگرانی عجیبی از این بیماری داشتند دلگرم کننده بود و به بالا رفتن روحیه مردم و نیروهای درمانی کمک کرد.

در پایان این نشست خادمان حرم امام رضا(ع) ضمن تقدیم قابی منقش به صلوات خاصه امام هشتم شیعیان و پرچمی متبرک به بارگاه ملکوتی آن امام همام به شهردار منطقه ۵، محمود کلهری را به افتخار خادمی حرم امام رضا(ع) نائل آوردند.

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 10260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =