برگزاری مسابقه «داستان نیمه تمام» در منطقه ۳ تهران

مسابقه «داستان نیمه تمام» در حوزه سلامت روان، ویژه افراد گروه سنی ۸ تا ۱۸ سال منطقه ۳ تهران در حال برگزاری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی گفت: مطالعه و کتابخوانی عامل مهمی در مسیر شکوفایی استعدادها، پرورش ذهن و گسترش تخیل افراد به شمار می‌رود و به منظور رشد اندیشه و شکوفایی خلاقیت و تکامل ذهنی کودکان و نوجوانان گروه سنی ۸ الی ۱۸ سال، مسابقات «داستان نیمه تمام» در سطح محلات ۱۲ گانه این منطقه برگزار می شود.  
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: این طرح شامل سه داستان با محوریت مهارت های زندگی و خانوادگی است که فقط چند سطر ابتدایی آن نوشته شده است و شرکت کنندگان مسابقه با حداکثر۵۰۰ کلمه باید داستان را به انتها برسانند.  
کمالی نسب افزود: پس از اطلاع رسانی و فراخوان مسابقه «داستان نیمه تمام»در سطح محلات، آثار شرکت کنندگان مسابقه، جمع آوری شده و پس از داوری از بین آثار ارسالی به ۱۵ نفر از کسانی که بهترین داستان ها رابه رشته تحریر در آورده اند، جوایزی اهدا خواهد شد.
شرکت کنندگان در مسابقه می توانند آثار خود را همراه با مشخصات نام و نام خانوادگی، تاریخ دقیق تولد(روز-ماه-سال) و شماره تماس، (از اول اردیبهشت تا ۳۱خرداد ماه ۱۴۰۰) به پست الکترونیکی  araclinic@gmail.com ارسال نمایند.
 

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 10304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =