اولین کتابخانه تخصصی کودک در شمال تهران راه اندازی می شود

اولین کتابخانه تخصصی کودک در راستای انجام طرح شهر دوستدار کودک و با هدف ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان، در شمال تهران راه اندازی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت:  سند برنامه عملیاتی دوستدار کودک در اول اردیبهشت ماه سال جاری از طرف مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در اختیار منطقه یک قرار گرفت که یکی از موارد آن اجرای طرح کتابخانه تخصصی کودک بود.
او افزود: یکی از اقدامات اجرایی این طرح، تجهیز کتابخانه ها و هماهنگی با نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای پرداختن به حوزه کودک است که در این راستا اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه یک با بررسی های انجام شده در نظر دارد کتابخانه تخصصی کودک را در سرای محله حصار بوعلی راه اندازی کند.
سجادی تصریح کرد: این طرح در راستای تحقق بخشیدن و انجام برنامه های عملیاتی شهر دوستدار کودک با همکاری مدیراداره آموزش های شهروندی و مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک با همکاری معاون شهردار ناحیه یک و ... انجام خواهد شد.
معاون شهردار منطقه یک  گفت: بعد از کارشناسی های صورت گرفته در خصوص کتاب کودک و تجهیزات مورد نیاز مخصوص این کتابخانه، طرح به مرحله اجرا می رسد.

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 10394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =