آماده سازی فضاهای باز برای اقامه نماز عید فطر

فضاهای باز مجاور امامزاده ها و مساجد منطقه ۳ برای اقامه نماز عید سعید فطر آماده سازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، معاون امور اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد: نماز عید سعید فطر به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در فضای باز کنار امامزاده ها و مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی  برگزار خواهد شد.  
به گفته کاظم کمالی نسب، حسینیه حضرت علی اصغر(ع) در خیابان دلیری، امامزاده  اسماعیل در محله زرگنده، مسجد امام حسن عسگری، مسجد جامع قلهک در خیابان شریعتی، مسجد حضرت زهرا(س) در خیابان روانپور، مسجد نواب در شهرک فجر، مسجد امام علی(ع) در شهرک سوم خرداد، مسجد بقیه ا... در خیابان شیخ بهایی، مسجد جامع ده ونک در خیابان صابری، مسجد امام حسن مجتبی (ع) در خیابان مجیدپور و امامزاده قاضی الصابر(ع)  در ده ونک نماز با شکوه عید سعید فطر با حضور مردم مومن و ولایتمدار منطقه با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی ساعت ۷:۳۰ صبح به طور همزمان با سراسر کشور در محدوده های اعلامی  اقامه می شود.  
او برپایی کاروان سیار جشن بندگی را از دیگر برنامه های روز عید خواند و بیان کرد: این کاروان در محل های پرتردد همراه با اجرای برنامه های متنوع آئینی و فرهنگی در فضای مجازی به اجرای سرود، موسیقی  و ‌برنامه های متنوع فرهنگی هنری در معابر اصلی منطقه خواهد پرداخت.  
کمالی نسب ابراز کرد: نورافشانی در میادین و معابر اصلی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در ساعت ۲۱ شب عید سعید فطر خواهد  بود که با همکاری مساجد و پایگاه‌های بسیج صورت می پذیرد.  
شهرداری منطقه ۳ با فضاسازی محیطی در میادین، معابر و بزرگراه ها و نصب آذین بندی با پارچه های ریسه ای و نوری، المانهای نوری، پرچم های رنگی به استقبال عید سعید فطر می رود.
استقرار تیم های اجرایی معبربان برای رفع سد معبرهای احتمالی، استقرار مخازن و خودروهای ویژه پسماند خشک، حضور اکیپ های جمع آوری پسماند خشک و نیروهای خدمات رسانی در پیرامون برپایی مراسم نماز عید از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 10449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =