احداث پهلوگاه های اضطراری در حاشیه کندروی آزادگان

شهردار منطقه ۱۹ از احداث دو پهلوگاه توقف اضطراری به منظور کاهش تصادفات منجر به فوت در حاشیه کندروی بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی ضرورت ایجاد این پهلوگاه ها را توقف خودروها در زمان های اضطراری از جمله رفع نقص فنی خودرو،   توقف خودرو به علت تصادف و یا امدادرسانی خودروهای امدادی اعلام کرد و گفت: در همین راستا دو پهلوگاه توقف اضطراری در حاشیه بزرگراه آزادگان جانمایی شد.

او افزود: عملیات اجرایی احداث این پهلوگاه ها با هماهنگی پلیس راهور در مسیر شرق به غرب این محور بعد از پل شهید صنیع خانی و  بعد از پل شهید کاظمی در حال اجرا است و بزودی به بهره برداری می رسد.

توکلی عرض پهلوگاه های اضطراری را ۳ و طول آن ها را ۱۰۰ متر عنوان کرد که در قالب اجرای اقدامات عمرانی شامل تخریب جداول، خاکبرداری، جدول بندی، زیرسازی، اجرای فضای سبز، اجرای رویه آسفالت و در نهایت نصب علائم و تجهیزات ترافیکی در حال احداث هستند.

این مسئول در ادامه به عملیات خط کشی سرعتکاه های محدوده تقاطع مهران مطهری اشاره کرد و افزود: طی این عملیات ضمن ایمن سازی معبر، دو سرعتکاه به عرض ۷ متر و یک سرعتکاه نیز به عرض ۱۲ متر خط کشی شد.

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 10472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =